Szövegértés

 2010.01.19. 21:20

Két perce ugyanazt a 4 mondatot olvasgattam. A syntax cefetmód zavaros tud lenni, különösen egy idegen nyelven, és különösen úgy, ha az elején nem figyeltünk oda. Én nem figyeltem, úgyhogy megszoktam, hogy időbe telik, míg leesnek a dolgok. Már majdnem megértettem, hogy mi is a rejtélyesnek tűnő kapcsolat. De kiderült, hogy csak kettőt lapoztam véletlenül.

Címkék: lol

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr111685927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása