Baki

 2010.01.24. 17:39

Tegnap mulatni voltunk, elmentünk lengyel csajhoz román meg csilei csávóval. Buli után felmentünk a cuccokért a csajhoz, csilei csávó pedig kijelentette, hogy ő itt alszik. A lengyel lány ágyában. De csak egy órát, amíg nem jön a metró. Győzködtem, győzködtem, már vagy 20 perce, de hajthatatlan volt, úgyhogy leléptünk. Megbeszéltük, hogy a lengyel lányt sem zavarja, még írtam is neki smst, hogy szóljon, ha menjünk vissza, persze biztosra vettük, hogy feleslegesen, mert ő is akarja. 5 perc múlva kaptam tőle egy smst, hogy írjak, ha hazaértem. Még 5 perc múlva a csilei csávó írt : 'She asked me to go. Right now i'm on my way back.' Istenem, tévedtünk. Mégsem akarta.

Címkék: buli pia

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr461698438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása