Petitpaul

 2009.10.16. 12:56

Amikor a rádióban meghallottam az ismerős hangzásvilágú dallamot, tudtam, hogy valami otthonit sikerült találnom. Csak kellemes mértékben kiszámítható és összességében számomra új, de biztos, hogy itt sem mainstream. Amikor pedig meghallottam a szöveget, ami valahogy úgy szólt, hogy "a magányos pázsit lelkéből fáradt sóhaj szakad fel", akkor biztossá váltam benne, hogy megtaláltam a helyi Kispált.

Címkék: kispál nagyon francia

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr11454018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2009.10.17. 04:02:46

most jöttem haza életem első Kispál-koncertjéről
ott volt erősattila is :D

CB 2009.10.17. 04:03:09

most jöttem haza életem első Kispál-koncertjéről
ott volt erősattila is :D

Surmó 2009.10.17. 14:42:46

@CB: kétszerposztol. háhá. neked is jó éjszakád volt! örülök! :D
süti beállítások módosítása