Rizs

 2010.01.20. 20:59

Rizs egyrészt az, hogy végeztem mindennel, ma leadtam az utsó beadandót is. Nem biztos, hogy nem buktam meg, de majd kiderítem. Jó lenne, ha meglenne mindenem, mert akkor otthon elfogadtathatok dolgokat, anélkül csak elcsesztem a félévet. (Persze nem, mert itt is értékes, számomra fontos embereket ismertem meg, volt részem pár mókában, amit inkább meg sem említettem, mondjuk inkább, hogy nem emlékszem és nem utolsó sorban eltöltöttem pár hónapot Európa egyik fővárosában, ami már akkor is megérte volna, ha nem csinálok semmi különöset.) Lényeg, hogy jobb lenne, ha meglennének a tanulmányi dolgok.

Másrészt a rizs az, amit megeszünk ugye, a "rizs hussaa'" kombóban. Itt nyugaton nem ragadósan szeretjük. Ázsiában csak ragadósan szeretik. Ha itt valaki ragadósra csinálja, jól kinevetjük. Ha ott valaki nem ragadósra csinálja, jól kibaszik magával. Ez már csak így van. A változatosság gyönyörködtet.

Címkék: kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr271688642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása