és a Teremtő röhög a markába

 2009.12.14. 13:19

Tegnap elhatároztam, hogy ma nem bukom meg és mosok.

Meg fogok bukni nagy valószínűséggel, megint, de megtettem majdnem minden tőlem telhetőt. Ezért is mentem tegnap este kikapcsolódni multikulti társaságba és ezért nem emlékeztem reggel, hogy most akkor megettem-e a joghurtot, vagy nem. (Nem.)

Viszont a mosást összekészítettem, hétfő reggel, tökéletes, senki sem lesz, 2 óra alatt lezavarom az egészet és pakolhatok. De mint tudjuk, ember tervez... A vezérlőszar a mosógépkonyhában beszart és csak egy cetli lóg rajra, hogy elromlott. Pedig még örültem is, hogy sötét van benn, én vagyok az első, milyen szorgalmas vagyok. Lóf*szt.

Címkék: nyervogás

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr381597205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása