Fura álmok vol. 4

 2009.12.06. 12:38

...És a ribanc osztálytársam a gimiből nálunk volt, és hó esett és voltunk a korvintetőn is, de apa is jött, de mi tényleg a tetőn voltunk, mert ott is volt hó. És akkor mondták, hogy mi van már az ekszemmel, végzett-e már, mert akkor a ribanc osztálytársam menne hozzá aludni, mert nálunk többet nem alhat. És akkor felhívta, - nem is tudtam, hogy ismerik egymást, miért nem tudtam, hogy ismerik egymást? - és mondta az eksz hogy már végzett és lehet menni.

Ezen kívül megint kisgyerekkel álmodtam, most nem az enyém volt, lehet, hogy az unokaöcsém volt, de a taknyát törölgettem. Meg is nézem az Álmoskönyvben a kisgyerektakony címszót.

Amúgy rossz voltam, vagy Mikulás nem létetzik. Volt egy sejtésem, úgyhogy nem tettem ki a csizmámat. Azért kicsit szomorú ám.

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr411577630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása