Le a téllel!

 2009.10.15. 19:55

Ma nem tartott szünetet a 3 órás szeminárium alatt a prof, úgyhogy engedélyeztem magamnak egy pisiszünetet. Nem akartam elsietni, mert itt is vannak unalmas órák. A wc-k ugye minősíthetetlen állapotban vannak, már említettem. De ma nagyon sajnáltam, hogy nem volt nálam a fényképezőgépem. A wckagyló tele volt jégkockákkal. Színültig. Meglepődtem, mi? Hogy honnan jöttek, nem is olyan érdekes, mint az, hogy hány mókás dologgal lehetne feliratozni. Jó lehetne gyulladt herékre, lyukat lehet pisilni bele - amivel nem volt kedvem kísérletezni, és végül, gyönyörű metafórája annak, hogy legszívesebben lehúznám a wcn ezt az egész tél-szitut. Persze még ezer más dolgot ki lehet találni.

Ma elkezdődött a fűtésszezon.

Címkék: wc wtf

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr541452659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása