Koli és városnézés

 2009.09.17. 22:20

Amint ideértem az épületbe és megláttam a hirdetőtáblát, kellemes meleg áradt szét a lelkemben. Azt üzenték, hogy nem lesz meleg víz egy egész napig! :D Amúgy a portás itt nem rinyál és nem részeg, hanem egy kedves fekete férfi. Egész nap mindenféle kérdésekkel stresszeltem, de nem tudtam kihozni a sodrából. Jó ember.

A szobám csak az enyém, egy akkora fürdővel, amiben bátran bele lehet hányni a zuhanyzótálcába a wc-ről, mármint ülve is. Még nem próbáltam ugyan, de ha szükséges volna, menne. Amúgy tágas, jógázhatnék benne. Van 2 asztalom, egy ágyam, polcok, szekrények és egy hűtő, ami kicsit kcssk-s. Az egyik falam sárga, számomra rejtély, hogy miért csak egy, de az is elég hangulatos, úgyhogy egy szavam sincs. Van függönyöm is, járt a szobához. Az ablak a parkra néz, és a mögötte lévő mexikóiak házára. Merthogy itt minden nemzet kapott egy házat. Magyar ház nincs, de nem is miattuk jöttem ide. :)

Két napja mindig intézek valamit, sosem izgalmas, de a nevemet mindig elírják. A végén i helyett l-t akarnak folyton, mert nekik nem logikus, hogy két i-re végződjön. Viszont ma hallottam, hogy nem csak az én nevemmel vannak bajban. Srác odaült ügyintézőcsajhoz, és már benne voltak a témában, mire felmerült a név kínos kérdése. Srác nem beszélt olyan biztosan angolul, de azért elkezdte betűzni: "S...C...H...N...O....no, not N, but R, yes... but before the O... E.... I... G... (wtf???)... no, just I... yes, and J...." ezen a ponton adta fel a próbálkozást szegény csaj és tolta a billentyűzetet srác elé, mintegy közös megegyezésre. Belga. Félig német félig holland névvel, mint utóbb kiderült.

Miután megvolt minden nem fontos, elmentünk szülőkkel nevezetességeket is nézni, persze csak a kötelezőket. Tejfeltorony marsmezővel, Miasszonyunk, ahol még az útikönyvet is elszavaltam, csak semmi komoly kultúra ugye, még így is holnapra maradtak a Sanzonizék meg a Diadalív, meg fenetudja mi még, amit kitalálnak. Sétáltunk a Szajna partján, de engem nem szállt meg olyan durva spleen ennyitől, mint Adyt például, de azt azért én is konstatáltam, hogy itt járt az ősz, de sztem nem szaladt innen sehova. Lehet, hogy mindez a város hibája. Nagyanyám is azt mondta, hogy ő nem jönne Párizsba, mert már tuti nem olyan mint harminckilencben.

Egy furcsa jelenség még, hogy itt mindenki futni jár. Reggel is, este is, nap közben is emberek szaladnak, joggingolnak, a koli területén, az utcán és a szemben lévő parkban. Szerintem amúgy csak fel akarnak vágni, mert van valahol 2 futópálya is, persze nem derítettem fel, mert nem futok, majd csak holnaptól. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr601389558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása