Ideszoktam

 2009.10.20. 16:45

Ma reggel, amikor a takarítónő kopogtatására keltem, nem ordítottam ki azonnal, hogy "igen?" mint eddig minden alkalommal. Azt mondtam, hogy "Attendez!", felkeltem, és elküldtem. Az ő anyanyelvén. Ennek következtében új ágyneműt nem kaptam, de majd meglátjuk hogy zajlanak a dolgok két hét múlva szerdán. Akkor újra próbálkozni fog.

Címkék: takarítónő

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr611463435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása