Sok minden van

 2009.10.13. 17:31

például kicsi sörök, amik még egy csecsemőnek sem ártanak

elcseszett szakdoga-cím leadás, mert a rendszer cseszettül elcseszett

meg fura álmok, mára például a tenyerem néger lett a négertől, akivel isten tudja mit csináltam, én azt hittem, csak táncolunk

meg például van olyan órám, amit még mindig nem láttam, de el kellett döntenem, hogy akarom-e

és van igazi franszia bankkártyám, ami szintén jó nagy átcseszés, mert úgy volt, hogy tejel a bank, ha őt választjuk, mert itt ez a rendszer

meg van új, olcsó bokacsizmám, amitől műanyagszagú az egész elcseszett szoba

meg van egy zsák bűntudatom, amiért nem beszélek minden nap a szüleimmel, és amikor mégis, akkor sem szívesen

ezen kívül még van egy doksi, amit még mindig nem küldtem vissza az egyetemnek, pedig két hete lejárt a határidő

van egy csomó kérdésem, amiket nem tudom hogyan és kinek tegyek fel

van a lengyel lány, akinek ma este kellett volna ünnepelni a szülinapját, de az a lány túl elcseszett az ünnepléshez

és ma este van salsa, de mivel nincs mozgáskultúrám, vonakodom elmenni, pedig biztos mókás lenne

van egy fájó hüvelykujjam, mert még a reggeli narancs is elcseszett volt délben

van egy csomó lemaradásom és kételyem a tanulmányaimmal és a jövővel kapcsolatban

és a kapcsolatról jut eszembe, hogy az is van, elcseszettnagytáv-kapcsolatom

de fő, hogy ez mind van. Gazdag vagyok.

Most pedig Happy Tree Friendset nézek, hadd dögöljenek a kis rohadékok. muuuhahaha

Címkék: nyervogás

A bejegyzés trackback címe:

https://parisok.blog.hu/api/trackback/id/tr851447857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2009.10.13. 23:52:32

ha elküldöd nekem az adatokat, hogy mikor és hova kell menni aláírásért, akkor én be tudok menni, még van két nap leadni a szakdogacímet!

azért kellett kimenned, hogy azokra a kérdésekre te válaszolj:) ne látogass meg minket, csak nyisd szép nagyra a szemed és lődörögj. nem az iskola miatt kell menni, hanem a világ az enyém érzés miatt.

én hetekig úgy éreztem, hogy azok ott nem a barátaim, az enyémek otthon vannak, ezek elcseszettek. aztán most meg irogatok az elcseszetteknek, mert hozzámnőttek.

csak ügyesen!
süti beállítások módosítása